
Wycieczki Szkolne
ycieczki szkolne to ważny czas dla uczniów i nauczycieli.
Dzięki wspólnym wyprawom grupa nie tylko przeżywa wspaniałe przygody, ale także integruje się
i buduje głębsze więzi. Podejmuje wyzwania zdobywając nową wiedzę i umiejętności.
Mamy dla Was przykładowe propozycje wycieczek szkolnych wielodniowych, zielonych szkół, ale i również jednodniowych eventów na terenie Warszawy i okolic. Zawsze możemy stworzyć coś nowego.
W tym celu należy do nas napisać z zapytaniem o stworzenie konkretnej oferty, odpowiednio dopasowanej do potrzeb i oczekiwań grupy.

Eventy 1-dniowe

Skarb Krasnoludów
Event dla młodszej młodzieży szkolnej. Wielka wyprawa śladami dzielnego Bilbo Bagginsa, który wyruszył ze swojego ciepłego i przytulnego domu w drogę pełną przygód i niebezpieczeństw. Tworzymy drużyny Poszukiwaczy. Naszym celem jest zdobycie legendarnego skarbu Throra i przepędzenie Smauga z Ereborn! A oto plan działania: * Formowanie się drużyn. * Opowieść Gandalfa.* Kontrakt Krasnoludów. * Ślady włochatych stóp Hobbita – poszukiwanie pierścienia – gra w terenie.* Pismo Księżycowe – sztuka ukrywania i odczytywania tajemnych znaków.* Starcie Kamiennych Olbrzymów – pojedynek na miecze otulinowe. * Kto wygra z Gollumem w zagadkach logicznych? * Walka ze smokiem – łucznictwo. * Droga do skarbu – zakończenie. Czas trwania Około 3 godzin. Miejsce Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.

Stan zasilania “ZERO”
To event przeznaczony dla starszej młodzieży. Głównym punktem programu jest udział w larpie i wcielenie się w postać bohatera, przypisanego przez Mistrza Gry. Każdy z uczestników otrzymuje kartę swojej postaci, na której opisany jest jej bohater, jego historia, cele, zadania i możliwości. Mistrz Gry zapoznaje graczy z mechaniką gry i lokacjami. Larp STAN ZASILANIA “ZERO” przenosi bohaterów do czasów, kiedy to na świcie nie ma prądu, trzeba zawalczyć o przetrwanie i podjąć wyzwania. Wszystko to pod czujnym okiem Mistrza Gry i jego pomocników. Czas trwania Około 3 – 5 godzin Miejsce Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice. (Twierdza Modlin) Podczas eventów zapewniamy atestowany sprzęt tj. miecze otulinowe, materiały do charakteryzacji, cosplaye.

Arena wojowników
To event przeznaczony dla uczestników w każdym wieku. Stając na Arenie Wojowników wszyscy śmiałkowie będą mieli okazję sprawdzić się w strzelaniu z łuku do tarczy oraz poznać tajniki władania mieczem. Na koniec odbędzie się bitwa: Walki w Formacjach LUB Arrowball. To gwarancja ogromnych emocji i dobrej drużynowej rywalizacji. Czas trwania Około 3 godzin Miejsce Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.
Eventy wielodniowe
i zielone szkoły

Wieprz na Roztoczu - 3,4,5 dni
Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki): * Zwiedzanie Zamościa z przewodnikiem (Nadszaniec, Stare Miasto, Rynek, Synagoga). * Gra miejska w Zamościu. * Wizyta w Olejarni Świątecznej – pokaz “jak drzewiej biło się olej”. * Spływ kajakami po Wieprzu pod okiem instruktorów i ratownika wodnego. * Szumy nad Tanwią – wyprawa. * W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie – spotkanie z historią niezwykłego miejsca. * Kościół na wodzie w Zwierzyńcu – opowieść o Pięknej i Bestii. * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.

Kierunek Kraków - 3,4,5 dni
Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki): * Stare Miasto : Rynek Główny, Mały Rynek, Wawel, Smocza Jama , wstęp do Katedry Wawelskiej i Kościoła Mariackiego – zwiedzanie z przewodnikiem. * Żydowski Kazimierz – zwiedzanie z warsztatami edukacyjnymi w Starej Synagodze. * Zwiedzanie Kopalni w Wieliczce. * Energylandia – zabawa w parku rozrywki. * Zamek w Ojcowie – zwiedzanie z przewodnikiem. * Rejs statkiem po Wiśle. * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.

Karkonosze i Praga - 5 dni
Elementy programowe : * Zwiedzanie Zamku Chojnik z przewodnikiem * Wejście na Śnieżkę – najwyższy szczyt Karkonoszy, całego pasma Sudetów i Republiki Czeskiej * Praga: królewska dzielnica Hradczan, Zamek Praski, Złota Uliczka, zabytkowa dzielnica Mala Strana, Most Karola, Stare Miasto, Rynek Staromiejski * Skalne Miasto w Adrspach – rezerwat przyrody bogaty w różne piaskowcowe formacje skalne * Rejs po jeziorku w Skalnym Mieście * Wizyta w Termach Cieplickich – wodne szaleństwo * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Wielka Integra.

Morska wyprawa to epicka zabawa - 5 dni
Elementy programowe : * Spacer po Ustce – opowieści, legendy i tajemnice: plaża, promenada, Ławeczka Ireny Kwiatkowskiej, pomnik syrenki, latarnia morska, molo most zwodzony * Zwiedzanie z przewodnikiem Bunkrów Bluchera * Wyprawa do Wioski Labiryntów z grą terenową – W poszukiwaniu skarbu Druida * Rejs statkiem po morzu * Wyprawa do Leonardii – spędzimy trochę czasu w świecie gier i wynalazków * Gra w terenie nadmorskim – Śladami Beriga * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy łucznicze – Arrowball, Igrzyska z mieczami – Jugger, Wielka Integra, Wieczór morskich opowieści.

Trójmiejska przygoda - 5 dni
Elementy programowe : * Wyprawa do Trójmiasta – Starówka w Gdańsku, Długi Targ, Ratusz Głównego Miasta, XVI – wieczny Dom Schumannów oraz manierystyczna Zielona Brama, Oceanarium w Gdyni * Spotkanie z rybakiem – opowieści o morzu i pracy na morzu * W świecie nauki i wynalazków – wizyta w Centrum Hevelianum * Zwiedzanie Muzeum II Wojny Światowej i Europejskiego Centrum Solidarności * Wizyta u Zaklinacza Koni – świetna zabawa i nauka jak dogadać się z koniem, rodeo, rzut podkową * Kierunek Hel – Fokarium * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Wielka Integra, Wieczór morskich opowieści.

Nad morzem i na morzu - 4 dni
Elementy programowe : * Wyprawa do Grodziska w Owidzu – zwiedzanie jedynego w Europie Muzeum Mitologii Słowiańskiej * Rejs promem do Szwecji * Przygoda w Karlskronie – wycieczka autokarowa po mieście położonym na 33 wyspach, punkt widokowy na Bryggareberget, Nabrzeże Królewskie z Bastionem Aurora, rynek i zabytkowe kościoły, Targ Rybny, dzielnica Björkholmen * Zwiedzanie Muzeum Marynarki Wojennej w Karlskronie dla chętnych * Kierunek Kalmar – zobaczymy centrum na wyspie Kvarnholmen, katedrę i dawne Stare Miasto * Przejazd przez Most Orlandzki z widokiem na Cieśninę Kalmarską * Powrót promem do Polski * Zwiedzamy Gdańsk – Starówka w Gdańsku, Długi Targ, Ratusz Głównego Miasta, XVI – wieczny Dom Schumannów oraz manierystyczna Zielona Brama * Wyprawa na Półwysep Helski – Fokarium * Molo w Sopocie i spacer po słynnej ulicy Bogaterów Monte Cassino * Spacer po śródmieściu w Gdyni – zobaczymy okręt – muzeum ORP “Błyskawica”, modernistyczny budynek Akwarium Gdyńskiego * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Zabawy Integracyjne.

Na szlaku Piastów - 4 dni
Elementy programowe : * Wyprawa do miejsca początków państwa polskiego, legenda o Popielu i Mysiej Wieży, tajemnica starej kolegaty – Kruszwica * Pałuki – podziwianie pięknych krajobrazów z okien starej ciuchci – przejazd ze Żnina do Biskupina * Zwiedzanie starego grodu, muzeum archeologiczne i zajęcia w chatach: u garncarki, mincerza, łucznika (do wyboru) * Muzeum Kolejki Wąskotorowej i opowieść o Starym Diable Weneckim * Wycieczka do Gniezna: Muzeum Początków Państwa Polskiego, drzwi gnieźnieńskie, katedra * Wyprawa do Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy i Mały Skansen * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy łucznicze – Arrowball, Zabawy Integracyjne, Ognisko z pieczeniem kiełbasek.

Skalna Jura - 3 dni
Elementy programowe : * Zwiedzanie Zamku w Ogrodzieńcu – imponująca twierdza piastowskich orłów, oraz Park Miniatur * Jura północna – zamek w Olsztynie i legenda o zagłodzonym Maćku * Na szlaku średniowiecznych zamków – historia, tajemnice i wspaniałe legendy, ruiny zamku w Bobolicach i Mirowie, jaskinie Sucha i Stajnia * Wieczór opowieści i Kolacja przy ognisku * Wyprawa do Ojcowskiego Paru Narodowego – historia Janosika na zamku w Pieskowej Skale, Maczuga Herkulesa, Źródło Miłości, Skały Kawalerskie i Panieńskie.

Zielone Bieszczady - 5 dni
Elementy programowe : * Spływ Zielonym Pontonem w otchłań dzikiej przyrody * Sanok – spacer po wzgórzu zamkowym i starówce * Całodniowa wyprawa na Połoninę Wetlińską – wielki masyw górski w Bieszczadach zachodnich * Spacer po zaporze w Solinie i rejs statkiem po zalewie * Wizyta w hucie szkła artystycznego Sabina Glass * Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Gra terenowa Przemytnicy i Zwiadowcy, Turniej Mistrza Opowieści.

Skontaktuj się
z nami!
