WYCIECZKI SZKOLNE

Wycieczki szkolne to ważny czas dla uczniów i nauczycieli.
Dzięki wspólnym wyprawom grupa nie tylko przeżywa wspaniałe przygody, ale także integruje się i buduje głębsze więzi. Podejmuje wyzwania zdobywając nową wiedzę i umiejętności.

Mamy dla Was przykładowe propozycje wycieczek szkolnych wielodniowych, zielonych szkół, ale i również jednodniowych eventów na terenie Warszawy i okolic.
Zawsze możemy stworzyć coś nowego. W tym celu należy do nas napisać z zapytaniem o stworzenie konkretnej oferty, odpowiednio dopasowanej do potrzeb i oczekiwań grupy.

WYCIECZKI SZKOLNE – EVENTY 1 DNIOWE

lucznictwo

ARENA WOJOWNIKÓW

To event przeznaczony dla uczestników w każdym wieku.

Stając na Arenie Wojowników wszyscy śmiałkowie będą mieli okazję sprawdzić się w strzelaniu z łuku do tarczy oraz poznać tajniki władania mieczem.

Na koniec odbędzie się bitwa: Walki w Formacjach LUB Arrowball. To gwarancja ogromnych emocji i dobrej drużynowej rywalizacji.

Czas trwania
Około 3 godzin

Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.

dsc0813–kopia

SKARB KRASNOLUDÓW

Event dla młodszej młodzieży szkolnej.

Wielka wyprawa śladami dzielnego Bilbo Bagginsa, który wyruszył ze swojego ciepłego i przytulnego domu w drogę pełną przygód i niebezpieczeństw. Tworzymy drużyny Poszukiwaczy. Naszym celem jest zdobycie legendarnego skarbu Throra i przepędzenie Smauga z Ereborn!

A oto plan działania:

* Formowanie się drużyn. * Opowieść Gandalfa.* Kontrakt Krasnoludów. * Ślady włochatych stóp Hobbita – poszukiwanie pierścienia – gra w terenie.* Pismo Księżycowe – sztuka ukrywania i odczytywania tajemnych znaków.* Starcie Kamiennych Olbrzymów – pojedynek na miecze otulinowe. * Kto wygra z Gollumem w zagadkach logicznych? * Walka ze smokiem – łucznictwo. * Droga do skarbu – zakończenie.

Czas trwania
Około 3 godzin.

Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.

artiks

STAN ZASILANIA “ZERO”

To event przeznaczony dla starszej młodzieży. 

Głównym punktem programu jest udział w larpie i wcielenie się w postać bohatera, przypisanego przez Mistrza Gry.

Każdy z uczestników otrzymuje kartę swojej postaci, na której opisany jest jej bohater, jego historia, cele, zadania i możliwości.

Mistrz Gry zapoznaje graczy z mechaniką gry i lokacjami.

Larp STAN ZASILANIA “ZERO” przenosi bohaterów do czasów, kiedy to na świcie nie ma prądu, trzeba zawalczyć o przetrwanie i podjąć wyzwania.

Wszystko to pod czujnym okiem Mistrza Gry i jego pomocników.

Czas trwania
Około 3 – 5 godzin

Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice. (Twierdza Modlin)

Podczas eventów zapewniamy atestowany sprzęt tj. miecze otulinowe, materiały do charakteryzacji, cosplaye.

WYCIECZKI SZKOLNE WIELODNIOWE I ZIELONE SZKOŁY – poproś o ofertę!

Fot. Tomasz Mielnik

WIEPRZ NA ROZTOCZU  – 3,4,5 DNI

Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki):
* Zwiedzanie Zamościa z przewodnikiem (Nadszaniec, Stare Miasto, Rynek, Synagoga).
* Gra miejska w Zamościu.
* Wizyta w Olejarni Świątecznej – pokaz “jak drzewiej biło się olej”.
* Spływ kajakami po Wieprzu pod okiem instruktorów i ratownika wodnego.
* Szumy nad Tanwią – wyprawa.
* W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie – spotkanie z historią niezwykłego miejsca.
* Kościół na wodzie w Zwierzyńcu – opowieść o Pięknej i Bestii.
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.

krakow_sukiennice_noca_1170-e1676543566258

KIERUNEK KRAKÓW  – 3,4,5 DNI

Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki):
* Stare Miasto : Rynek Główny, Mały Rynek, Wawel, Smocza Jama , wstęp do
Katedry Wawelskiej i Kościoła Mariackiego – zwiedzanie z przewodnikiem.
* Żydowski Kazimierz – zwiedzanie z warsztatami edukacyjnymi w Starej
Synagodze.
* Zwiedzanie Kopalni w Wieliczce.
* Energylandia – zabawa w parku rozrywki.
* Zamek w Ojcowie – zwiedzanie z przewodnikiem.
* Rejs statkiem po Wiśle.
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.

NAPISZ DO NAS

IMIE NAZWISKO*

biuro@dzuplatropicieli.pl

+48 505 064 402

obozy larpy gry fabularne