WYCIECZKI SZKOLNE
Wycieczki szkolne to ważny czas dla uczniów i nauczycieli.
Dzięki wspólnym wyprawom grupa nie tylko przeżywa wspaniałe przygody, ale także integruje się i buduje głębsze więzi. Podejmuje wyzwania zdobywając nową wiedzę i umiejętności.
Mamy dla Was przykładowe propozycje wycieczek szkolnych wielodniowych, zielonych szkół, ale i również jednodniowych eventów na terenie Warszawy i okolic.
Zawsze możemy stworzyć coś nowego. W tym celu należy do nas napisać z zapytaniem o stworzenie konkretnej oferty, odpowiednio dopasowanej do potrzeb i oczekiwań grupy.
WYCIECZKI SZKOLNE – EVENTY 1 DNIOWE
ARENA WOJOWNIKÓW
To event przeznaczony dla uczestników w każdym wieku.
Stając na Arenie Wojowników wszyscy śmiałkowie będą mieli okazję sprawdzić się w strzelaniu z łuku do tarczy oraz poznać tajniki władania mieczem.
Na koniec odbędzie się bitwa: Walki w Formacjach LUB Arrowball. To gwarancja ogromnych emocji i dobrej drużynowej rywalizacji.
Czas trwania
Około 3 godzin
Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.
SKARB KRASNOLUDÓW
Event dla młodszej młodzieży szkolnej.
Wielka wyprawa śladami dzielnego Bilbo Bagginsa, który wyruszył ze swojego ciepłego i przytulnego domu w drogę pełną przygód i niebezpieczeństw. Tworzymy drużyny Poszukiwaczy. Naszym celem jest zdobycie legendarnego skarbu Throra i przepędzenie Smauga z Ereborn!
A oto plan działania:
* Formowanie się drużyn. * Opowieść Gandalfa.* Kontrakt Krasnoludów. * Ślady włochatych stóp Hobbita – poszukiwanie pierścienia – gra w terenie.* Pismo Księżycowe – sztuka ukrywania i odczytywania tajemnych znaków.* Starcie Kamiennych Olbrzymów – pojedynek na miecze otulinowe. * Kto wygra z Gollumem w zagadkach logicznych? * Walka ze smokiem – łucznictwo. * Droga do skarbu – zakończenie.
Czas trwania
Około 3 godzin.
Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice.
STAN ZASILANIA “ZERO”
To event przeznaczony dla starszej młodzieży.
Głównym punktem programu jest udział w larpie i wcielenie się w postać bohatera, przypisanego przez Mistrza Gry.
Każdy z uczestników otrzymuje kartę swojej postaci, na której opisany jest jej bohater, jego historia, cele, zadania i możliwości.
Mistrz Gry zapoznaje graczy z mechaniką gry i lokacjami.
Larp STAN ZASILANIA “ZERO” przenosi bohaterów do czasów, kiedy to na świcie nie ma prądu, trzeba zawalczyć o przetrwanie i podjąć wyzwania.
Wszystko to pod czujnym okiem Mistrza Gry i jego pomocników.
Czas trwania
Około 3 – 5 godzin
Miejsce
Dowolnie wybrany teren zielony – Warszawa i okolice. (Twierdza Modlin)
Podczas eventów zapewniamy atestowany sprzęt tj. miecze otulinowe, materiały do charakteryzacji, cosplaye.
WYCIECZKI SZKOLNE WIELODNIOWE I ZIELONE SZKOŁY – poproś o ofertę!
WIEPRZ NA ROZTOCZU – 3,4,5 DNI
Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki):
* Zwiedzanie Zamościa z przewodnikiem (Nadszaniec, Stare Miasto, Rynek, Synagoga).
* Gra miejska w Zamościu.
* Wizyta w Olejarni Świątecznej – pokaz “jak drzewiej biło się olej”.
* Spływ kajakami po Wieprzu pod okiem instruktorów i ratownika wodnego.
* Szumy nad Tanwią – wyprawa.
* W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie – spotkanie z historią niezwykłego miejsca.
* Kościół na wodzie w Zwierzyńcu – opowieść o Pięknej i Bestii.
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.
KIERUNEK KRAKÓW – 3,4,5 DNI
Elementy programowe ( w zależności od ilości dni wycieczki):
* Stare Miasto : Rynek Główny, Mały Rynek, Wawel, Smocza Jama , wstęp do
Katedry Wawelskiej i Kościoła Mariackiego – zwiedzanie z przewodnikiem.
* Żydowski Kazimierz – zwiedzanie z warsztatami edukacyjnymi w Starej
Synagodze.
* Zwiedzanie Kopalni w Wieliczce.
* Energylandia – zabawa w parku rozrywki.
* Zamek w Ojcowie – zwiedzanie z przewodnikiem.
* Rejs statkiem po Wiśle.
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy Łucznicze -Arrowball, Turniej Mistrza Opowieści przy ognisku, WELCOME TO THE JUNGLE – szalona zabawa i wyzwania muzyczne, Przemytnicy i Zwiadowcy – gra terenowa, ARENA WOJOWNIKÓW – szermierka dla każdego.
KARKONOSZE I PRAGA – 5 DNI
Elementy programowe :
* Zwiedzanie Zamku Chojnik z przewodnikiem
* Wejście na Śnieżkę – najwyższy szczyt Karkonoszy, całego pasma Sudetów i Republiki Czeskiej
* Praga: królewska dzielnica Hradczan, Zamek Praski, Złota Uliczka, zabytkowa dzielnica Mala Strana,
Most Karola, Stare Miasto, Rynek Staromiejski
* Skalne Miasto w Adrspach – rezerwat przyrody bogaty w różne piaskowcowe formacje skalne
* Rejs po jeziorku w Skalnym Mieście
* Wizyta w Termach Cieplickich – wodne szaleństwo
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Wielka Integra
MORSKA WYPRAWA TO EPICKA ZABAWA – 5 DNI
Elementy programowe :
* Spacer po Ustce – opowieści, legendy i tajemnice:
plaża, promenada, Ławeczka Ireny Kwiatkowskiej,
pomnik syrenki, latarnia morska, molo most zwodzony
* Zwiedzanie z przewodnikiem Bunkrów Bluchera
* Wyprawa do Wioski Labiryntów z grą terenową – W poszukiwaniu skarbu Druida
* Rejs statkiem po morzu
* Wyprawa do Leonardii – spędzimy trochę czasu w świecie gier i wynalazków
* Gra w terenie nadmorskim – Śladami Beriga
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy łucznicze – Arrowball, Igrzyska z mieczami – Jugger, Wielka Integra, Wieczór morskich opowieści
TRÓJMIEJSKA PRZYGODA! – 5 DNI
Elementy programowe :
* Wyprawa do Trójmiasta – Starówka w Gdańsku, Długi Targ, Ratusz Głównego Miasta, XVI – wieczny Dom Schumannów oraz manierystyczna Zielona Brama, Oceanarium w Gdyni
* Spotkanie z rybakiem – opowieści o morzu i pracy na morzu
* W świecie nauki i wynalazków – wizyta w Centrum Hevelianum
* Zwiedzanie Muzeum II Wojny Światowej i Europejskiego Centrum Solidarności
* Wizyta u Zaklinacza Koni – świetna zabawa i nauka jak dogadać się z koniem, rodeo, rzut podkową
* Kierunek Hel – Fokarium
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Wielka Integra, Wieczór morskich opowieści
NAD MORZEM I NA MORZU – 4 DNI
Elementy programowe :
* Wyprawa do Grodziska w Owidzu – zwiedzanie jedynego w Europie Muzeum Mitologii Słowiańskiej
* Rejs promem do Szwecji
* Przygoda w Karlskronie – wycieczka autokarowa po mieście położonym na 33 wyspach, punkt widokowy na Bryggareberget, Nabrzeże Królewskie z Bastionem Aurora, rynek i zabytkowe kościoły, Targ Rybny, dzielnica Björkholmen
* Zwiedzanie Muzeum Marynarki Wojennej w Karlskronie dla chętnych
* Kierunek Kalmar – zobaczymy centrum na wyspie Kvarnholmen, katedrę i dawne Stare Miasto
* Przejazd przez Most Orlandzki z widokiem na Cieśninę Kalmarską
* Powrót promem do Polski
* Zwiedzamy Gdańsk – Starówka w Gdańsku, Długi Targ, Ratusz Głównego Miasta, XVI – wieczny Dom Schumannów oraz manierystyczna Zielona Brama
* Wyprawa na Półwysep Helski – Fokarium
* Molo w Sopocie i spacer po słynnej ulicy Bogaterów Monte Cassino
* Spacer po śródmieściu w Gdyni – zobaczymy okręt – muzeum ORP “Błyskawica”, modernistyczny budynek Akwarium Gdyńskiego
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Zabawy Integracyjne
NA SZLAKU PIASTÓW – 4 DNI
Elementy programowe :
* Wyprawa do miejsca początków państwa polskiego, legenda o Popielu i Mysiej Wieży, tajemnica starej kolegaty – Kruszwica
* Pałuki – podziwianie pięknych krajobrazów z okien starej ciuchci – przejazd ze Żnina do Biskupina
* Zwiedzanie starego grodu, muzeum archeologiczne i zajęcia w chatach: u garncarki, mincerza, łucznika (do wyboru)
* Muzeum Kolejki Wąskotorowej i opowieść o Starym Diable Weneckim
* Wycieczka do Gniezna: Muzeum Początków Państwa Polskiego, drzwi gnieźnieńskie, katedra
* Wyprawa do Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy i Mały Skansen
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Bitwy łucznicze – Arrowball, Zabawy Integracyjne, Ognisko z pieczeniem kiełbasek
SKALNA KRAINA – JURA – 3 DNI
Elementy programowe :
* Zwiedzanie Zamku w Ogrodzieńcu – imponująca twierdza piastowskich orłów, oraz Park Miniatur
* Jura północna – zamek w Olsztynie i legenda o zagłodzonym Maćku
* Na szlaku średniowiecznych zamków – historia, tajemnice i wspaniałe legendy, ruiny zamku w Bobolicach i Mirowie, jaskinie Sucha i Stajnia
* Wieczór opowieści i Kolacja przy ognisku
* Wyprawa do Ojcowskiego Paru Narodowego – historia Janosika na zamku w Pieskowej Skale, Maczuga Herkulesa, Źródło Miłości, Skały Kawalerskie i Panieńskie
ZIELONE BIESZCZADY – 5 DNI
Elementy programowe :
* Spływ Zielonym Pontonem w otchłań dzikiej przyrody
* Sanok – spacer po wzgórzu zamkowym i starówce
* Całodniowa wyprawa na Połoninę Wetlińską – wielki masyw górski w Bieszczadach zachodnich
* Spacer po zaporze w Solinie i rejs statkiem po zalewie
* Wizyta w hucie szkła artystycznego Sabina Glass
* Bloki programowe prowadzone przez animatorów: Gra terenowa Przemytnicy i Zwiadowcy, Turniej Mistrza Opowieści
NAPISZ DO NAS