Bukmacher Mostbet com w Polsce to platforma łatwa w obsłudze i dostępna na każdym urządzeniu, w tym na telefonie komórkowym. W naszej aplikacji mobilnej będziesz miał również dostęp do zakładów sportowych i gier kasynowych online, tak samo jak na stronie internetowej. Zespół profesjonalnych analityków monitoruje wszystkie aktualności, aby zaoferować klientom szeroką gamę wydarzeń, wysokie kursy, różne bonusy, a także darmowe zakłady i darmowe spiny.

LARP “OSADNICY NOWEGO ŚWIATA”

Czym jest Larp?

LARP to skrót od „Live Action Role-Playing”. Jest to forma rozrywki, w której uczestnicy fizycznie odgrywają postacie przeżywające przygody w fikcyjnym świecie, zazwyczaj w oparciu o określony scenariusz lub zasady. Uczestnicy LARP-ów przebierają się, korzystają z rekwizytów i uczestniczą w fabule, którą kreują poprzez swoje decyzje.

CZEGO MOŻECIE SPODZIEWAĆ SIĘ PO LARPIE “OSADNICY NOWEGO ŚWIATA”?

Gra będzie przede wszystkim nastawiona na rywalizację pomiędzy czterema głównymi frakcjami. Odbędzie się wielki turniej, podczas którego zostaną wybrani tytułowi osadnicy. Jednak to nie jest koniec rozgrywki. Pomiędzy konkurencjami będą odbywały się intrygi, podstępy i spiski mające na celu osłabienie wrogich frakcji. Możliwe, że będą tworzyły się sojusze i koalicje. Decyzje w trakcie gry są podejmowane przez samych graczy. Dodatkowo każda frakcja będzie miała przygotowaną dla siebie specjalną ścieżkę fabularną, która wyróżni ją na tle reszty.

WSTĘP FABULARNY LARPA

Ludzkość stanęła na krawędzi zapomnienia, kiedy połowa całej populacji zniknęła bez śladu. Doszło do tragedii, która wstrząsnęła światem i odmieniła go na zawsze. Urządzenia elektroniczne, sieci telefoniczne i internetowe przestały działać, a wielki postęp technologiczny, który ludzkość osiągnęła w przeciągu ostatnich dekad, odszedł w zapomnienie. Pozostały tylko urządzenia analogowe i najprostsze maszyny. Świat w przeciągu jednej nocy cofnął się w rozwoju o 50 lat.

W tym post apokaliptycznym świecie, rozdartym tajemnicą i niepewnością, trudno było doszukiwać się nadziei na lepsze czasy. Jednakże właśnie wtedy, kiedy nikt już nie spodziewał się zmiany, pojawił się naukowiec z niezwykłą obietnicą. Twierdził, że zna drogę do Nowego Świata, miejsca, gdzie udała się zaginiona ludzkość. Jego słowa były jak iskra w ciemności, budząc ciekawość i nadzieję w sercach ocalałych.

Życie w świecie bez technologii stawia wiele wyzwań. Potrafi być trudne i wymagające. Dla tych, którzy pragnęli czegoś więcej niż tylko przetrwanie w ruinach dawnego świata, naukowiec zorganizował turniej. To wyzwanie miało na celu wyłonienie najlepszych z najlepszych – osób zdolnych do podjęcia wyzwań zarówno fizycznych, jak i intelektualnych. Naukowiec szukał śmiałków gotowych wyruszyć w podróż do Nowego Świata. Była to szansa, by odejść od zwyczajnego przetrwania i stać się częścią czegoś większego.

Do wyzwania stanęli przedstawiciele czterech frakcji, które najlepiej odnalazły się w świecie bez technologii. Każda z nich ze swoją unikalną historią i motywacją. W ich rękach spoczywa teraz szansa na odkrycie tajemnic Nowego Świata. W turnieju mają znaczenie nie tylko umiejętności i siła. Liczy się tutaj także odwaga, by spojrzeć w przyszłość i zaryzykować wszystko w poszukiwaniu lepszego jutra.

Właśnie wy stoicie przed tym wyzwaniem! I to właśnie wy podejmiecie próbę dotarcia do Nowego Świata!

Frakcje, do których dołączycie!

Kustosze – W ruinach dawnego muzeum grupa artystów stworzyła swoje sanktuarium. Otoczeni przez dzieła sztuki wytrwale chronią dziedzictwa kulturowego minionej epoki. Wierzą, że sztuka jest kluczem do zrozumienia tego świata i odnalezienia zaginionej ludzkości.

Styl ubioru – Kustosze uwielbiają dodatki i ozdoby, zakładają na siebie wszystko, w czym widzą piękno. Najważniejsze jest to, by było odpowiednio kolorowe i ekspresywne. Coś, co podkreśli ich unikalny charakter i pozwoli wyrazić emocje. Im więcej ozdób i barw, tym lepiej. Kustosze uwielbiają też nawiązywać do popularnych stylów i nurtów w sztuce.

Szabrownicy – Grupa anarchistów, która przemierza opustoszałe miasta, grabi zgliszcza i żyje z tego, co znajdzie w dawnych supermarketach. Zamieniają opustoszałe blokowiska w swoje place zabaw, gdzie grają koncerty, malują graffiti, imprezują. Jeżeli chcą, zniszczą to, co znajdą na swojej drodze. Wolność jest ich najwyższą wartością i zasadą.

Styl ubioru – Kiedy Szabrownicy oddają się totalnej destrukcji, zawsze wyglądają stylowo. Skórzane kurtki, ćwieki, ciężkie buty – to ich nieodłączne elementy. Nie stronią też od różnych rodzajów ochraniaczy sportowych, których używają jak zbroi podczas bójek ulicznych.

Szczury – Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z istnienia Szczurów. Kiedy nastąpiła apokalipsa, zamknęli się w podziemnych bunkrach, gdzie zaczęli kopać tunele i poszerzać swoje nory. W głębinach ziemi ci ludzie próbują odtworzyć technologie minionego świata. Nieufni i oddzieleni od powierzchni skrywają tajemnice, które mogą odmienić losy tego świata.

Styl ubioru – Przede wszystkim praktyczny, taki musi być strój Szczura. Fartuchy, kombinezony ochronne, duże rękawice – to nieodłączne elementy stroju codziennego. Często mają przy sobie plecaki, w których gromadzą rzeczy na każdą możliwą ewentualność.

Odrodzeni – To frakcja, która odnalazła swoje miejsce poza resztkami upadłej cywilizacji, głęboko w sercu niezbadanych lasów. Oddzieleni od innych, ci ludzie wybrali drogę życia w harmonii z naturą, ucząc się od niej i będąc jej częścią. Stali się odkrywcami zniszczonego świata. Ciągle pozostają w ruchu, dzięki czemu zwiedzili jego największą część.

Styl ubioru – Odrodzeni żyją w ścisłej harmonii z naturą, wybierają więc ubiór, który mogą pozyskać z naturalnych tkanin. Używają również rozmaitych form kamuflażu, co pozwala im się lepiej maskować w dziczy. Zazwyczaj noszą luźne, zwiewne koszule, bądź moro kurty i bojówki.

MIEJSCE IMPREZY – Twierdza Modlin

4 hektary terenu pełnego podziemnych tuneli, ruin i zakamarków.

TERMIN – 27 kwietnia 2024

CZAS TRWANIA IMPREZY – od rana do wieczora

CENA IMPREZY   – 550 zł /osoba

W CENIE:
* wynajęcie terenu
* opieka Mistrza Gry i jego pomocników, instruktorów, charakteryzatorki
* jedzonko: specjały kuchni polowej, ognisko z pieczeniem kiełbasek,
z uwzględnieniem opcji vege,  całodniowy dostęp do przekąsek, owoców,
słodkości, wody, kawy i herbaty
* indywidualne karty postaci, wraz z konsultacjami
* materiały do gry
* ubezpieczenie NNW
* fotorelacja z wydarzenia
* możliwość wypożyczenia bluz wojskowych

HARMONOGRAM IMPREZY

  1. 9:00 zbiórka w umówionym miejscu na terenie Twierdzy Modlin.
  2. Szkolenie z larpowania i używania mieczy larpowych.
  3. Charakteryzacja: zadrapania, rany, siniaki, sztuczna krew.
  4. Zapoznanie z lokacjami terenu i omówienie ich strategicznych elementów.
  5. Mistrz Gry – zapoznanie z mechaniką gry i zasadami bezpieczeństwa.
  6. Kuchania Polowa!
  7. LARP
  8. Ognisko z pieczeniem kiełbasek.
  9.  Zakończenie i podsumowanie gry. UHONOROWANIE ZWYCIĘZCÓW!

Uwagi dodatkowe!
Po zapisaniu się na larpa, każdy z uczestników otrzyma do wypełnienia formularz, dzięki któremu zostanie przydzielony do określonej frakcji.
Następnie jego zadaniem będzie przygotowanie własnej indywidualnej stylizacji, a także zapoznanie się z indywidualną kartą postaci, którą otrzyma na maila od Mistrza Gry.
Gracz może konsultować się z Mistrzem Gry w temacie odgrywania swojej postaci, drogą mailową lub telefonicznie.

LOKACJE TWIERDZY MODLIN

Już dziś zarezerwuj miejsce na to wyjątkowe wydarzenie.
Zapisy trwają do 15 marca 2024 lub do wyczerpania miejsc na larpie.

Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rezerwacyjnego, otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wpisania na listę uczestników i informacją dotyczącą warunków płatności.

Wyślemy do Ciebie również ankietę z pytaniami dotyczącymi Twojego stopnia zaawansowania w larpowaniu i  Twoich preferencji związanych z odgrywaniem postaci, wątków fabularnych, oraz regulamin imprezy.

ZAREZERWUJ MIEJSCE

biuro@dziuplatropicieli.pl

+48 505 064 402